Назад Общи понятия и функционалности

Как работят отзивите?

След всяка успешно приключена сделка, и купувачът, и продавачът имат възможност да оставят отзив един за друг. Отзивите са важна част от изграждането на доверие в платформата и служат като основа за репутацията на всеки потребител.

Целта на тази система е да осигури прозрачност и реална представа за поведението, комуникацията и коректността на участниците в търговията.

Какви оценки могат да бъдат дадени?

Всеки отзив включва оценка в процентна стойност, която отразява цялостното впечатление от сделката:

  • 0% – Много лошо преживяване
  • 25% – Значителни проблеми по сделката
  • 50% – Средно ниво, смесени впечатления
  • 75% – Добро преживяване с леки забележки
  • 100% – Отлично преживяване, напълно доволен
Как се оставя отзив?

Навигирайте до страницата на артикула, по който е сключена сделката, и изберете бутона „Оценете продавача“ или „Оценете купувача“. Ще имате възможност:

  • да изберете една от процентните оценки;
  • да използвате предварително дефиниран текст;
  • или да въведете собствен коментар, описващ опита ви.
Редакция и срокове

Отзивът може да бъде добавен или редактиран в срок до 30 календарни дни след приключване на сделката. След този период отзивите се заключват и не подлежат на промяна.

Съвет: Давайте отзиви, които отразяват реалното ви преживяване – обективната и коректна обратна връзка е в основата на стабилна и честна общност.