Назад Общи понятия и функционалности
Как работят отзивите?
След всяка успешно приключена сделка, и купувачът, и продавачът имат възможност да оставят отзив един за друг. Отзивите са важна част от изграждането на доверие в платформата и служат като основа за репутацията на всеки потребител.
Целта на тази система е да осигури прозрачност и реална представа за поведението, комуникацията и коректността на участниците в търговията.
Какви оценки могат да бъдат дадени?
Всеки отзив включва оценка в процентна стойност, която отразява цялостното впечатление от сделката:
- 0% – Много лошо преживяване
- 25% – Значителни проблеми по сделката
- 50% – Средно ниво, смесени впечатления
- 75% – Добро преживяване с леки забележки
- 100% – Отлично преживяване, напълно доволен
Как се оставя отзив?
Навигирайте до страницата на артикула, по който е сключена сделката, и изберете бутона „Оценете продавача“ или „Оценете купувача“. Ще имате възможност:
- да изберете една от процентните оценки;
- да използвате предварително дефиниран текст;
- или да въведете собствен коментар, описващ опита ви.
Редакция и срокове
Отзивът може да бъде добавен или редактиран в срок до 30 календарни дни след приключване на сделката. След този период отзивите се заключват и не подлежат на промяна.